חיפוש

עורך דין פנסיה – דיני ביטוח ופנסיה

מאמרים נוספים
יצירת קשר
עורך דין פנסיה

במציאות של ימינו, קיים קושי בקבלת פיצוי וזכויות מחברות ביטוח ופנסיה ולא כולם מכירים את דיני ביטוח ופנסיה כמו עורך דין פנסיה. לעומדים בראש המשרד, התמחות ממוקדת וניסיון של 30 שנים בתחום הביטוח והפנסיה, אשר יסייעו במיצוי מלא של כל זכויותיך וקבלת מלוא הפיצוי לו אתם זכאים.

בישראל אנשים מוצאים את עצמם פעמים רבות מסתבכים בעניינים משפטיים מורכבים הנוגעים לתביעות ביטוח ופנסיה לרבות דיני פנסיה ופרישה. כאשר מתמודדים עם אתגרים כאלה, פנייה לסיוע של עורך דין בעל ידע המתמחה בדיני ביטוח ביטוח ופנסיה יכול לעשות את כל ההבדל. בואו נעמיק במה בדיוק עושה עורך דין לתביעות ביטוח ופנסיה וכיצד עורך דין לתביעות ביטוח ופנסיה, יכול לעזור לאנשים לנווט במים המשפטיים המורכבים הללו.


דיני ביטוח ופנסיה

פוליסה הינה חוזה משפטי מחייב בין מבטח למבוטח. קרן פנסיה מושתתת על תקנון החל על הקרן אשר מסדיר את היחסים בין קרן הפנסיה לבין עמיתיה לשם כך צריך עורך דין פנסיה.

כאמור, הפוליסה שהינה חוזה מחייב אינה ניתנת לשינוי, לעומת קרן הפנסיה אשר תקנונה ניתן לשינוי על ידי הנהלת הקרן.
דיני הביטוח והפנסיה הינם מורכבים. לדוגמא: חוק חוזה הביטוח המסדיר את היחסים בין המבטח למבוטח, שייך למשפט הפרטי ורוב הוראותיו קוגנטיות.

חוק הפיקוח על עיסקי ביטוח, מפקח על הפעילות של חברות הביטוח וספקי הביטוח וקובע פרוצדורות מסויימות איך על המבטח לפעול. כמו כן, קובע דרכי פיקוח ואיך על המפקח על הביטוח לפעול.

יש לציין כי החוק לוקה בחסר ואינו מגן על מבוטחים במקרה שחברות הביטוח פושטות רגל.
בחיי היום יום אנו נתקלים במקרים של: תאונות דרכים, אלמנות, יתומים, מחלות קשות, אובדן כושר עבודה, פנסיית שארים, גמלת נכות, גמלת זיקנה, זוהי רשימה קצרה של מקרים רבים אשר חלק גדול מהאוכלוסיה חווה שבשבילם צריך עורך דין תאונות עבודה.

תאגידי הביטוח והפנסיה הינם תאגידי ענק, משופעים בתקציבים נכבדים עם מיטב אנשי המקצוע המנצלים את כוחם מול חוסר הידע והמצוקה של לקוחותיהם.

מדובר בשפה הכוללת מושגים ושמות הנראים לכאורה מורכבים ואשר אנשי הביטוח מנסים עוד יותר לסבכה.

מה תפקידו של עורך דין פנסיה?

עורך דין לתביעות ביטוח ופנסיה בישראל משמש עורך דין מהימן עבור אנשים המבקשים פיצוי והטבות כדין מחברות ביטוח וקרנות פנסיה. בין אם מדובר בטיפול בתאונות עבודה, בתביעות ביטוח או מקרים של אובדן כושר עבודה ואף בסוגיות של פנסיה ופרישה מעבודה, לאנשי מקצוע משפטיים אלו תפקיד מכריע בשמירה על זכויות לקוחותיהם.

לפגיעות גוף נזיקיות ותאונות עבודה יכולות להיות השלכות עמוקות, ולהשאיר אנשים מתמודדים עם פציעות פיזיות, טראומה רגשית ולחץ כלכלי. עורך דין המתמחה בנזקי גוף ותאונות עבודה בקיא בחוקי העבודה בישראל ובתקנות הנוגעות לבטיחות במקום העבודה. ופועל ללא לאות כדי להבטיח שעובדים שנפגעו יקבלו את הפיצוי המגיע להם, בין אם זה בגין הוצאות רפואיות, אובדן שכר או קצבאות נכות.

יתרה מכך, עורך דין לתביעות ביטוח מצויד במומחיות לנווט בין נבכי פוליסות הביטוח והנהלים. ממשא ומתן להסדרים עם חברות ביטוח ועד לייצוג לקוחות בבית המשפט, אנשי מקצוע משפטיים אלה דוגלים בתקיפות בשם המבוטחים, תוך הקפדה על שמירה על זכויותיהם וטיפול מהיר והוגן בתביעותיהם.

חשוב לציין, שבתחום הביטוח יש חשיבות מכרעת לכך שהעורך דין שמייצג אותך יהיה לו ניסיון משמעותי בתחום.

במקרים בהם אנשים סובלים מאובדן כושר עבודה עקב פציעה או מחלה, עורך דין המתמחה בתחום מעניק סיוע רב ערך בהבטחת קצבאות נכות וקצבאות. עורכי הדין מבינים את הניואנסים של חוקי הביטוח הלאומי בישראל ופועלים במרץ על מנת להבטיח שלקוחותיהם יקבלו את התמיכה הכספית המגיעים להם, המאפשרת להם לשמור על איכות חייהם למרות כושר ההשתכרות המופחת שלהם.

אחת מהאחריות המרכזיות של עורך דין לתביעות ביטוח ופנסיה היא לספק ייעוץ משפטי מותאם אישית המותאם לנסיבות הייחודיות של כל מקרה ומקרה. עורכי הדין עורכים הערכות יסודיות של מצב הלקוחות שלהם, בוחנים בקפידה פוליסות ביטוח ותוכניות פנסיה, ומגבשים אסטרטגיות משפטיות אסטרטגיות שנועדו להשיג תוצאות חיוביות.

איך בוחרים עורך דין לתביעות ביטוח ופנסיה ?

האם כאשר אנו מרגישים לא בטוב וסובלים מכאב ראש נפנה לרופא שיניים ?
התשובה ברורה,
אנחנו נפנה בוודאות לרופא מומחה, אשר  תחום התמחותו וניסיונו המעשי הוא טיפול בכאבי ראש.

מה קורה כאשר חברות הביטוח והפנסיה אינן משלמות לנו את המגיע לנו ?

נקודות חשובות
א. השפה בה משתמשות חברות הביטוח והפנסיה אינה ברורה בהכרח לכל הציבור, חשוב שמי שמייצג אתכם יהיה מתוך ענף הביטוח והפנסיה ומכיר את השפה הזאת.
ב. יש להיזהר במילוי וחתימה על טפסים אשר משמעותם אינה ברורה לנו עד תומה.
ג. סוכן הביטוח מקבל עמלות מחברת הביטוח.
ד. טיפול לא מקצועי מול חברות ביטוח ופנסיה יכול לגרום נזק אשר יהיה קשה לתקן.

הדברים החשובים בבחירת עורך דין פנסיה לתביעות ביטוח:

א. הכרת תחום הביטוח והפנסיה בצורה מקצועית.
ב. ניסיון מעשי בתחום הביטוח והפנסיה, רצוי עורך דין אשר עבד בעבר בחברות ביטוח ומכיר את התנהלותן של תאגידי ענק אלו.
ג. עיסוק בפועל וניסיון משפטי בתחום הביטוח והפנסיה.
ד. רצוי הכשרה נוספת בתחום הביטוח והפנסיה.
ה. ניסיון במו מ מול חברות ביטוח.
ו. לקוחות ממליצים.

משרדנו שם לו למטרה ליתן שירות וייעוץ מקצועי, משפטי בנפתולי אותה שפת ביטוח על מנת להקל על אלו אשר אמורים לקבל את זכויותיהם וכספיהם.
עו"ד אורי בוים, שימש בעבר במספר תפקידי ניהול ופיקוח במספר חברות ביטוח מובילות והינו בעל ניסיון והיכרות עם ענף הביטוח והפנסיה בכללותו על כל גווניו וסוגיו.

עו"ד אורי בוים הינו בעל רישיון יועץ פנסיוני בלתי תלוי מטעם משרד האוצר, הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון.
עבד בעבר בתפקידי ניהול ופיקוח בחברות ביטוח מובילות. כמו כן, עו ד בוים הינו בעל תעודת יועץ פנסיוני בלתי תלוי מטעם המפקח על הביטוח.

הנכם מוזמנים לקביעת פגישה בלתי מחייבת להעריך את סיכויי התביעה.

דילוג לתוכן