חיפוש

עורך דין לתביעות ביטוח בריאות

מאמרים נוספים
יצירת קשר
עורך דין לתביעות ביטוח בריאות

מבוטחים רבים אינם מסתפקים בסל השירותים שמציעות קופות החולים ומצטרפים לביטוח בריאות פרטי.

היתרונות בביטוח בריאות פרטי הם: הרחבת סל השירותים מעבר למה שקופות החולים נותנות למבוטח. יקצור זמני המתנה, ייעוץ רפואי, בחירת מנתח ו/או רופא.

אפשר לומר שמבוטחים שמצטרפים לביטוח רפואי מסתמכים על חברת הביטוח שבעת הצורך הם יוכלו לממש את הביטוח ולקבל מזור לבעיה הרפואית שלהם.

מה קורה כאשר חברות הביטוח אינן מקבלות את תביעת המבוטח ו/או אינן משלמות עבור הניתוח, ההשתלה ו/או כל פרוצדורה רפואית אחרת?

מצב כזה מותיר את המבוטחים פגיעים שכן, שנים רבות הם שילמו פרמיות לחברת הביטוח ועכשיו אין מי שמקשיב להם ו/או עומד לצידם.

במצב כזה, פניה לעורך דין לתביעות ביטוח בריאות יכול בהחלט לעזור.

חשוב מאוד לבחור עו"ד שיש לו הבנה וניסיון בתחום הביטוח, עו"ד שהוא מומחה בדיני ביטוח ויכול להתמודד עם חברות הביטוח.

חשוב מאוד לבדוק שהעורך דין שהנכם בוחרים יש ניסיון בתיקים דומים ו/או זהים לתיק שלכם. כמו כן, עו"ד שעבד בחברות הביטוח ומכיר את שני צדי המתרס, יהיה לו יתרון משמעותי.

עו"ד אורי בוים, עם למעלה מ 30 שנות ניסיון בביטוח, עבד כמנהל בכיר בחברות ביטוח מובילות. עו"ד בוים בעל תעודת יועץ פנסיוני בלתי תלוי מטעם המפקח על הביטוח.

לעו"ד בוים ערוצים פתוחים מול חברות הביטוח.

לעו"ד בוים ניסיון רב בניהול הליך משפטי ומו"מ מול חברות הביטוח ולא בכדי מעל 90% מתיקי הביטוח במשרד מסתיימים בפשרה ללא צורך בניהול הליך משפטי ויודגש, לטובת לקוחות המשרד.

ישנם מקרים רבים בהם מבוטחים נפגעים בתאונת עבודה. למבוטחים רבים, קיימת זכאות להפעיל את הכסוי שלהם גם בתאונות עבודה.

כאשר מבוטח נפגע בתאונת עבודה, חשוב מאוד לבדוק מה עם זכויותיו (ביטוח, לאומי, חברות ביטוח, פנסיה, מעביד ועוד')  של הנפגע ואיך ממקסמים את הפיצוי לו הוא זכאי.

מומלץ מאוד להתייעץ כבר בתחילת ההליך עם עורך דין לתאונות עבודה ובכך להגדיל את הסיכוי לפיצוי כספי הולם.

אז מה עושים במקרה של תביעת ביטוח בריאות ואיך עורך דין לתביעות ביטוח בריאות יכול לעזור לכם?

לבקש את העתק דף הצעת הביטוח ולקרוא בצורה דקדקנית את ההצהרות שלכם.

לבדוק שכל ההצהרות מדויקות. גם אם יש חוסר דיוק קטן ו/או טענה להסתרת מידע, עדיין יש סיכוי שהתביעה תאושר.

יש לקרוא בדקדקנות את דף הצעת הביטוח והפוליסה ולהבין מה כולל הכיסוי הביטוחי.

לבקש את הנספח המשפטי מחברת הביטוח ולקרוא את האותיות הקטנות, מה מכיל הכיסוי הביטוחי שרכשנו. מה שלא רשום לא מכוסה בביטוח.

רק לאחר שווידאנו כי קיים כיסוי ביטוחי ואנחנו עומדים בוודאות בתנאי  הכסוי הביטוחי יש לפנות לחברות הביטוח.

יש לשים לב, כי בביטוח תקופת ההתיישנות היא 3 שנים.

חשוב לדעת כי מילוי טפסים לחברת הביטוח יכול להיות מכשיל. חייבים לנהוג בשקיפות וגילוי מלא מול חברת הביטוח וכדאי מאוד להתייעץ לפני שחותמים על טפסים ו/או פונים לחברת הביטוח. לאחר מילוי טפסים והעברתם לחברת הביטוח יהיה מאוד קשה לשכנע את חברת הביטוח לשנות נתונים.

מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה לקבל סיוע והכוונה

דילוג לתוכן