חיפוש

תביעות אובדן כושר עבודה

מאמרים נוספים
יצירת קשר
אובדן כושר עבודה

חבורת הביטוח, הן חברות כלכליות ואינן ממהרות להתנדב ולשלם תביעות למבוטחים שלהן כמו אובדן כושר עבודה.

לפני הגשת תביעת אובדן כושר עבודה לחברת ביטוח, חשוב מאוד שהמבוטחים יבדקו את סיכויי הגשת התביעה על מנת למקסם את קבלת הפיצוי הכספי מאת חברת הביטוח.

הגשת תביעה לחברת ביטוח ללא בדיקה מקדמית דקדקנית יכולה לפגוע בסיכוי של אישור התביעה מול חברות הביטוח.

 בדיקת הכיסוי הביטוחי של אובדן כושר עבודה

לפני הגשת תביעת אובדן כושר עבודה, על המבוטח לעיין בדף הצעת הביטוח ולבדוק היטב שוב ושוב על מה חתם והאם כל הצהרותיו נכונות.

על המבוטח לבדוק מה מכיל הכיסוי הביטוחי? היקף הכיסוי הביטוחי ותקופת ההמתנה. בישראל אפשר לרכוש פיצוי באובדן כושר עבודה שהוא לא יותר מ 75% מההכנסה ברוטו של המבוטח. כמו כן, נושא תקופת ההמתנה ושנות תשלום הפיצוי אלו עניינים מהותיים.

יש לבדוק שקיים רכיב שיחרור מתשלום פרמיה בעת אובדן כושר עבודה. המשמעות של רכיב זה הוא בעת אובדן כושר עבודה, חברת הביטוח תשחרר את המבוטח מתשלום הפרמיה החודשית ותשלם את החיסכון לפוליסה במקום המבוטח. מדובר בסכומים נכבדים.

כמו כן, חשוב מאוד לבדוק אם קיימות בפוליסה החרגות למיניהן, תוספות חיתום, תוספות רפואיות ועוד העמסות שלא תמיד אומרים למבוטח כאשר הוא חותם על הטפסים לקבלה לביטוח.

חייבים לקרוא את האותיות הקטנות בנספחים ולהבין מה המשמעות שלהן.

 איסוף תיעוד רפואי

מבוטח אשר מתכוון לתבוע את חברת הביטוח חייב לאסוף את כל המסמכים הרפואיים המוכיחים את מצבו הרפואי ואי יכולתו לתפקד בהתאם להגדרות בפוליסה.

יש לצרף, אבחונים של רופאים, מרשמי תרופות, טיפולי פזיותרפיה, במידת הצורך אף התייחסות של רופא תעסוקתי.

הגשת חומר מסודר תקל על תהליך הבדיקה של המבוטח.

התיישנות

לחברות הביטוח יש לובי חזק מאוד ולכן הן הופלו לטובה ולרעת המבוטחים, כך שתקופת ההתיישנות בתביעות ביטוח היא 3 שנים.

כל נזק כלכלי שנגרם על ידי חברת ביטוח מעבר ל 3 שנים, במרבית המקרים תטען חברת הביטוח להתיישנות ולא תמיד יש פתרון ומזור לבעיה.

טענה של מבוטח שלא קיבל דוחות מחברת הביטוח בדרך כלל תידחה על הסף.

 ייצוג משפטי על ידי עורך דין לאובדן כושר עבודה

לתבוע חברת ביטוח בתביעת אובדן כושר עבודה זה לא עניין פשוט ויש להיערך בהתאם. ליווי משפטי של עורך דין שעבד בחברות הביטוח, בעל ניסיון בתחום והישגים יכול לעזור למבוטח לזכות בתביעתו.

היתרונות של עורך דין לאובדן כושר עבודה

עורך דין שהוא בעל ניסיון בתביעות אובדן כושר עבודה, יכול להעריך את הסיכונים והסיכויים בהגשת תביעה. כמו כן, עו"ד לאובדן כושר עבודה יכול לסייע כבר בשלב הראשוני שהוא קריטי להמשך התהליך המשפטי. ישנן סוגים רבים של פוליסות גם של אובדן כושר עבודה ויש להבחין בין כיסוי ביטוחי אחד לשני ולהבין מה המשמעות של האותיות הקטנות. הניסיון בתחום הוא משמעותי להצלחת התביעה.

עורך דין מומחה לדיני ביטוח

עורך דין לאובדן כושר עבודה מחוייב להבין בדיני ביטוח ונזיקין. עורך דין בעל ניסיון בתחום יכול שתהיה לו נקודת ראיה שונה מהלקוח ו/או מהסוכן ביטוח שלו ויכול לגרום לפריצת דרך בתיק דבר שקרה לא אחת במשרדו של עו"ד בוים.

ניהול הליך משפטי ומשא ומתן

עורך דין מיומן יכול לנהל משא ומתן עם חברות הביטוח בשם המבוטח על מנת להבטיח שתביעת הלקוח תשולם.

יש משמעות מאוד גדולה לניסיון והוותק בענף הביטוח על מנת להבין איך חברת הביטוח חושבת ופועלת ואיך לנתב את המצב לטובת הלקוח.

ניסיון בניהול הליך משפטי ובמו"מ הוא חיוני להגדלת סיכויי התביעה.

במשרד עו"ד בוים, עורך דין תאונות עבודה למעלה מ 90% מהתיקים מסתיימים בפשרה לטובת לקוחות המשרד.

לסיכום, מומלץ למבוטחים המבקשים להגיש תביעות אובדן כושר עבודה נגד חברות ביטוח להיערך בהתאם על מנת להגדיל את הסיכוי לקבלת תביעתם.

ידע, ניסיון, היכרות של תחום הביטוח של עו"ד המצוי בתחום יכול לעזור למבוטח בכך שתביעתו תאושר.

דילוג לתוכן